Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Apeluje do rektorów wyżsazych uczelni aby wystpili aby wystąpili do kuratora oświaty o wprowadzenie zmian w teorii potrzeb Maslowa. Mianowicie chodzi o to by wzbogacić potrzeby fizjologicze człoweka o .... czerwoną kropkę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bojkot sklepu od razu da efekt. Kropki się pojawią ale na twarzy odpowiedzialnej za to osoby.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Inspekcja pracy powinna skontrolować tą sieć w całej POLSCE. Bo nie tylko tam ale i gdzie indziej dzieją sie różne cuda. Co wyprawia dyrektor w Bydgoszczy,a wcześniej w Toruniu to słów brakuje. Traktował ludzi jak szmaty w Toruniu i jakim cudem przenieśli go do Bydgoszczy. Powinien wylecieć na zbity pysk,bo nie nadaje się na takie stanowisko
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
sae napisał:
Co wyprawia dyrektor w Bydgoszczy,a wcześniej w Toruniu to słów brakuje. Traktował ludzi jak szmaty w Toruniu i jakim cudem przenieśli go do Bydgoszczy. Powinien wylecieć na zbity pysk,bo nie nadaje się na takie stanowisko
Przeniesiono go pewnie dlatego, że dobry, ostry i wierny kapo jest potrzebny wszędzie. U mnie CARREFOUR ma bana na zakupy dożywotnio. Mam do wyboru masę innych marketów. A po szumie medialnym wokół tych kropek (wczoraj pokazywali to w TV) pewnie CARREFOURY się z tego wycofają, bo będą się bać ośmieszenia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czytelnik napisał:
nie martwcie sie ,bo w innych sieciach handlowych wcale nie jest lepiej.najpierw wymyslaja zasady ,a pozniej pracownik obrywa za te zasady i od klientow i od kierownictwa .kasy do10 szt. w tesco to koszmar .kasjerki nagminnie sa wyzywane przez klientow i straszone skargami .pomimo wielokrotnych prosb ,aby to uregulowac tak jak byc powinno nic sie w tej kwestji nie zmienia .sam wyglad i stan techniczny kas pozostawia wiele do zyczenia.kasjerki musza przenosic tony towarow ,bo o przesunieciu moga zapomniec.blachy miedzy tasma ,a skanerem sa podniesione do gory i jest niemozliwe przesuniecie towaru tylko kazdy produkt jest podnoszony .pomimo ,ze jeden z kierownikow obiecywal ,ze to zrobi to na drugi dzien poszedl na urlop.poprostu chcial blysnac przed dyrektorem jaki jest zaangazowany i na tym sie skonczylo.a kasjerkom pozostalo pelnic role ciezarowcow .ostatnio pracownikow tesco najnizszego szczebla nazywa sie podlogowcami ,ktorzy nie maja prawa podnosic glowy tylko pracowac .takze pomysly kierownictwa marketow sa takie jak oni sami .nic dodac nic ujac .zero pracy tylko slizgaja sie na ciezkiej pracy innych.
skandal!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Przeniesiono go pewnie dlatego, że dobry, ostry i wierny kapo jest potrzebny wszędzie. U mnie CARREFOUR ma bana na zakupy dożywotnio. Mam do wyboru masę innych marketów. A po szumie medialnym wokół tych kropek (wczoraj pokazywali to w TV) pewnie CARREFOURY się z tego wycofają, bo będą się bać ośmieszenia.
a w jakim tv?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
o czym wy mowicie .jaka kontrola .kontrola mialaby sens wtedy jakby pracownicy inspekcji pracy pofatygowali sie i sprawdzili anonimowo czy tak jest faktycznie jak zglaszaja pracownicy ,a nie najpierw informuja pracodawce kiedy przyjda .najlepiej jakby do spolki z mediami nagrali ukryta kamera co naprawde sie dzieje i jak wyglada PRACA TYCH LUDZI NA CODZIEN .WTEDY MOGLIBY POJSC DO PRACODAWCY I MIELIBY ARGUMENTY W POSTACI ZAREJESTROWANEJ NA KAMERACH .przeciez nie tak trudno nagrac jak pracownik stoi i czeka na kropce ,aby laskawie pojawil sie kierownik,czy jak w markecie kasjerka przenosi tony towaru przez kase ,bo niema skanera recznego ,lub kasa jest niesprawna .ale bez jakichkolwiek argumentow to te kontrole sa bezsensowne ,bo zawsze kierownik jest prawdomowny ,a pracownik nie i pozniej jest zastraszany ,szykanowany .szuka sie na niego hakow zeby go zwolnic ,albo doprowadza do takiego stanu zeby sam sie zwolnil.wiec najpierw inspekcja pracy musi chciec cos z tymi praktykami zrobic ,a nie tylko udawac ,ze cos robi ,a pomysly nieuczciwych pracodawcow nie maja granic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pracownik napisał:
o czym wy mowicie .jaka kontrola .kontrola mialaby sens wtedy jakby pracownicy inspekcji pracy pofatygowali sie i sprawdzili anonimowo czy tak jest faktycznie jak zglaszaja pracownicy ,a nie najpierw informuja pracodawce kiedy przyjda .najlepiej jakby do spolki z mediami nagrali ukryta kamera co naprawde sie dzieje i jak wyglada PRACA TYCH LUDZI NA CODZIEN .WTEDY MOGLIBY POJSC DO PRACODAWCY I MIELIBY ARGUMENTY W POSTACI ZAREJESTROWANEJ NA KAMERACH .przeciez nie tak trudno nagrac jak pracownik stoi i czeka na kropce ,aby laskawie pojawil sie kierownik,czy jak w markecie kasjerka przenosi tony towaru przez kase ,bo niema skanera recznego ,lub kasa jest niesprawna .ale bez jakichkolwiek argumentow to te kontrole sa bezsensowne ,bo zawsze kierownik jest prawdomowny ,a pracownik nie i pozniej jest zastraszany ,szykanowany .szuka sie na niego hakow zeby go zwolnic ,albo doprowadza do takiego stanu zeby sam sie zwolnil.wiec najpierw inspekcja pracy musi chciec cos z tymi praktykami zrobic ,a nie tylko udawac ,ze cos robi ,a pomysly nieuczciwych pracodawcow nie maja granic.
Przyłączam się do wyżej zamieszczonych tu słów. Sama jestem od 3 lat pracownikiem carrefour. Pracownicy muszą myć damską i męską toaletę, sprzątać biura i zaplecza sklepu CUCHNĄCYMI mopami, które nie trzymają się kija bo są przełamane. Szczotka do zamiatania wraz z szufelką woła o pomstę do nieba. Gdy idę na przerwę nie ma mydła, aby umyć ręce (jestem kasjerką). Na zapleczu sklepu jest totalny syf, ale nikt na to nie zwraca uwagi. Carrefour zwolnił panią sprzątającą a obciążył tą funkcją pracowników, którzy i tak mają swoje przeznaczone obowiążki. Wymogi szefów carrefour wzrastają, nadgodziny pracowników nie są wypłacane na czas, jeśli można w ogóle nazwać, że są wypłacane. Gdy pracownik upomina się o swoje racje, straszony jest MAŁĄ KARTKĄ I DUŻĄ BRAMĄ. Kierownik sklepu sprawia wrażenie, iż nie zależy jej na pracowniku. Twierdzi,że nikt nie jest niezastąpiony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jasiek napisał:
http://pokazywarka.pl/8jyc31-2/
POWIEM A WŁAŚCIWIE NAPISZĘ TAK PUNKT WIDZENIA ZALEŻY OD SIEDZENIA INACZEJ TE SPRAWY WIDZISZ TY JAKO ,,MENADZER'' A INACZEJ ZWYKLI PRACOWNICY IDZIESZ POD PUBLIKĘ . BARDZIEJ JESTEM SKŁONNY UWIRZYĆ PRACOWNIKOWI NIŻ TOBIE ,DRUGA SPRAWA WSZYSTKO ZALEŻ OD KADRY KIEROWNICZEJ JAK DO TEJ CZERWONEJ KROPKI BĘDA PODCHODZIĆ PRZECEŻ MOZNA JĄ TRAKTOWAĆ NIE TAK DOSŁOWNIE
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
STYX napisał:
Chcieliście Polacy demokracji to mi tu kuźwa szczać w majty i do roboty !!!
chyba to zdanie kogos kto nigdy nie pracowal
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~gosc~ napisał:
To mi sie podoba tez jestem za
chyba to zdanie kogos kto nigdy nie pracowal
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Przyłączam się do wyżej zamieszczonych tu słów. Sama jestem od 3 lat pracownikiem carrefour. Pracownicy muszą myć damską i męską toaletę, sprzątać biura i zaplecza sklepu CUCHNĄCYMI mopami, które nie trzymają się kija bo są przełamane. Szczotka do zamiatania wraz z szufelką woła o pomstę do nieba. Gdy idę na przerwę nie ma mydła, aby umyć ręce (jestem kasjerką). Na zapleczu sklepu jest totalny syf, ale nikt na to nie zwraca uwagi. Carrefour zwolnił panią sprzątającą a obciążył tą funkcją pracowników, którzy i tak mają swoje przeznaczone obowiążki. Wymogi szefów carrefour wzrastają, nadgodziny pracowników nie są wypłacane na czas, jeśli można w ogóle nazwać, że są wypłacane. Gdy pracownik upomina się o swoje racje, straszony jest MAŁĄ KARTKĄ I DUŻĄ BRAMĄ. Kierownik sklepu sprawia wrażenie, iż nie zależy jej na pracowniku. Twierdzi,że nikt nie jest niezastąpiony.
To niedobrze :| ale kurde u nas to jest ekipa sprzatajaca,za duzy mamy sklep by sami go sprzatnac. wspolczuje wam :*
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
" Firma odpowiedziała dopiero dziś. Tłumaczy się, że czerwona kropka to jeden z elementów nowego projektu organizacji pracy. Ma ułatwić m.in. kontakt pracownika z kierownikiem. Aby uniknąć nieporozumień, zostanie przeprowadzone ponowne szkolenie celem dokładnego wyjaśnienia nowej organizacji pracy ? wyjaśnia Maria Cieślikowska, dyrektor ds. PR i Komunikacji Zewnętrznej Carrefour Polska " Nie wiedziałem, że pracownik CARREFOURA żeby skontaktować się z kierownikiem musi stanąć na kropce. Innym do tego wystarczy słowo mówione. Może trzeba nauczyć ten kołchoz rozmawiania między gatunkiem homo sapiens.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja pracuje w tej firmie i to jakieś bzdury wyssane z palca. Ta kropka w niczym nie przeszkadza, nie dezorganizuje pracy to jakieś bzdury.... tak naprawde tylko rano i przy wymianie zmiany jest używana przez kierownika i pracowników
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dobrze Wam. Nie żałuje Was, po tym co Wy wyprawiacie w sklepie,zamiast uczciwie pracować to co się dzieje, łazicie, podgryzacie pączki, użytkujecie baterie i inne artykułu. Ciuchy jak z lumpexu. Naj pierw chodzicie w nich a później sru na półkę. Wczoraj kupiłem małe pączki do kawy i w środku jeden odgryziony. Baterie kupiłem w promocjii. Cieszyłem się że mi się udało, radość trwała tylko do domu, bo w domu okazało się że opakowanie jest oklejone taśmą a baterie do kosza. ŻADNA NIE DZIAŁAŁA. A później zdziwienie że Was z pracy wyrzucają. Prawidłowo, szkodniki trzeba usuwać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...